Nauka > Riječ urednika

Poštovani čitaoče,
ove stranice posvećene su svima koji imaju bilo kakav interes za nauku i naučna dostignuća. Trenutno je obraðeno samo nekoliko naučnih disciplina, ali će se, u skorijoj budućnosti, ovaj sajt dopunjavati i proširivati.
Za sada se za svaku pokrivenu oblast prikupljaju i objavljuju novosti i zanimljivosti, u obliku kraćih članaka sa najbitnijim informacijama. Maðutim to je samo početak - pored novih učeničkih prezentacija sadržaj će se proširivati i po broju obuhvaćenih naučnih oblasti i disciplina. Već je u pripremi stranica pod nazivom Nova naučno-tehnička dostignuća i tehnologije na kojoj će redovno biti objavljivana svjetska tehnička dostignuća poput nanotehnologija, imulsnih motora, anti-g motora i slično. Pored tema ovog tipa, u planu su i drugi projekti koji će biti od velike pomoći kako srednjoškolcima tako i studentima (za sada Banjaluke, a kasnije i ostalih oblasti). Naime, trenutno su u pripremi stranice na kojima ćemo redovno objavljivati zadatke sa ispitnih rokova iz matematike sa većine banjalučkih fakulteta. Nadamo se da ćemo tako bar malo pomoći studentima koji spremaju ove ispite. Naravno, potrudićemo se da ne ostanemo samo na matematici već da počnemo objavljivati zadatke sa ispitnih rokova i iz drugih predmeta poput fizike, hemije, biologije...
Meðutim, da bismo bili sigurni da ćemo zadovoljiti sve vaše potrebe bilo bi dobro da dobijemo i povratne informacije - šta Vas zanima, šta biste željeli da vidite na ovim stranicama, Vaše ideje i slično. Stoga javite nam se i dajte svoje mišljenje i sugestije a mi ćemo se potruditi da vaše želje ispunimo.

Urednik